Brug af cookies.

Vores websted indeholder cookies, så du kan bruge indkøbskurve, bestille en tekniker og giver os mulighed for at føre anonyme statistiske data for at forbedre webstedets indhold og navigation. Spring denne meddelelse over, hvis du gerne vil fortsætte. Klik på linkene nedenfor, hvis du vil have mere information om de cookies, vi bruger og hvordan du administrerer dine indstillinger.
Fortsæt> Nej tak> Politik om personlige oplysninger> Ændr dine indstillinger for cookies> Mere information om cookies
 




100 dage - 100% tilfreds.

Er du ikke 100% tilfreds, kan du returnere registrerede Bosch-produkter inden for 100 dage.

Gå til toppen

Betingelser for Bosch 100 dage – 100% tilfreds.

For at Bosch 100 dages tilfredshedstilbud kan træde i kraft, skal du først have registreret dig og dit Bosch-produkt på mybosch senest to uger efter købsdatoen eller leveringsdatoen (i de tilfælde, hvor produktet leveres på et senere tidspunkt), og for derefter at udnytte Bosch 100 dages returret skal du have returneret produktet senest 100 dage efter købsdatoen/leveringsdatoen. Tilbuddet fra Bosch på 100 dage – 100% tilfreds gælder kun forbrugere og ikke næringsdrivende.

Produktet skal være købt og endeligt betalt i en online- eller fysisk butik i Danmark, og gælder ikke Bosch hvidevarer, som medfølger nyopførte lejligheder eller huse. Tilbuddet fra Bosch om 100 dages returret omfatter heller ikke Tassimo kapselmaskiner. Du skal gemme din kassebon eller faktura samt originalemballage, hvis du vil returnere dit produkt (samt leveringskvittering, hvis produktet er leveret senere end købsdatoen). Ved registreringen opretter du først din myBosch-konto, derefter logger du ind og registrerer dit Bosch-produkt/dine Bosch-produkter.
For at returnere produktet skal du udfylde en returformular og uploade kopi af kassebon/faktura på din medlemsside på myBosch (samt leveringskvittering, hvis produktet er leveret senere end købsdatoen). Derefter modtager du retur- og emballageinstruktioner via e-mail. Indpak produktet godt i originalemballagen, så produktet ikke bliver beskadiget under transporten. Produktet skal være fuldt fungerende og rent ved returneringen. Ved returnering af et produkt under 100 dage – 100 % tilfreds-tilbuddet afhenter BSH Hvidevarer A/S’ transportør dit produkt. Eventuel afmontering af produktet udføres af dig.

Tilbuddet fra Bosch om 100 dage – 100 % tilfreds omfatter ikke administrationsomkostninger, og du skal dermed betale en administrationsomkostning på 375 kr. for et stort husholdningsapparat* og 100 kr. for et lille elapparat**. Dette beløb fratrækkes købsprisen ved tilbagebetaling. Når vi har modtaget din returforsendelse, får du dine penge udbetalt inden for 4–8 uger på din angivne bankkonto, med fradrag for administrationsomkostningen.

Hvis produktet er i ubrudt emballage, og du vil returnere produktet inden for butikkens fortrydelsesfrist, skal du først henvende dig i butikken, hvor det er købt. Bosch 100 dages tilfredshedstilbud begrænser ikke din normale produktgaranti, og påvirker heller ikke dine rettigheder i henhold til købeloven.Hvis du vil slette Bosch produkter, som du tidligere har registreret i myBosch eller slette hele din myBosch-konto skal du selv gøre det under din profil. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp.

Har du spørgsmål vedr. tilbuddet fra Bosch på 100 dage – 100% tilfreds, kan du ringe til os på 44 89 85 25 eller send en e-mail til careline-dk@bshg.com

* Opvaskemaskine, vaskemaskine, tørretumbler, køleskab, fryseskab, køle-/fryseskab, ovn, kogesektion, komfur, emhætte, mikrobølgeovn eller indbygget espressomaskine.
** F.eks. køkkenmaskine, fritstående espressomaskine, støvsuger, kaffemaskine, elkedel, håndmikser eller hårtørrer.

 
Online Survey