Gå til indholdet
Gratis fragt på hvidevarer & husholdningsapparater.
Husholdningsapparater og hvidevarer
Logg på / Registrer

Cashback kampagner ofte stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit cashback-beløb?

Vi tilstræber at foretage en bankoverførsel inden for 28 dage efter modtagelsen af en gyldig anmodning om cashback med tilhørende kvitteringer. Bemærk, at du kan tjekke din anmodning når som helst via vores onlinesporingssystem med dine personlige logonoplysninger, som blev e-mailet til dig, da vi modtog din anmodning. Send en e-mail til bsh@promotion-support.com, hvis du har spørgsmål til din udbetaling.

Hvordan bliver jeg informeret om, hvornår udbetalingen vil blive foretaget?

Når din anmodning er blevet behandlet, vil vi sørge for cashback-udbetalingen, og du vil modtage en e-mail med information om, hvornår pengene tilgår din konto. Du kan hurtigt tjekke status på din anmodning i vores onlinesporingssystem. Send en e-mail til bsh@promotion-support.com, hvis du har spørgsmål til din udbetaling.

Jeg har betalt for mit produkt med kredit-/betalingskort, så hvorfor kan min udbetaling ikke bare refunderes på samme kort?

Cashback-udbetalinger kan kun gennemføres via bankoverførsel fra vores bank til din personlige konto med de bankoplysninger, som du har angivet, da du registrerede produktet. De nødvendige oplysninger er din IBAN og SWIFT (BIC) kode. Hvis du er usikker på, hvad dine bankoplysninger er, bedes du kontakte din bankfilial.

Hvordan vil udbetalingen fremgå på mit kontoudtog?

Bemærk, at cashback-kampagneudbetalinger bliver foretaget af vores administrationspartner. Send en e-mail til bsh@promotion-support.com, hvis du har spørgsmål til din udbetaling.

Hvilke formater kan bruges til upload af dokumenter som en del af registreringsprocessen, og er der nogen størrelsesbegrænsninger?

Din fil må ikke være større end 4MB. Du kan kun uploade de almindelige standardformater JPG, TIF og PDF.

Hvad gør jeg, hvis nogen af mine registrerede kontooplysninger er ændret, siden min første tilmelding til en cashback-kampagne, og jeg vil opdatere dem?

Du kan til enhver tid opdatere dine bankoplysninger via onlinesporingssystemet med de logonoplysninger, du har modtaget via mail. Dette er den mest sikre måde at opdatere dem på. Kontakt bsh@promotion-support.com, hvis du har spørgsmål.

Hvordan kan du forsikre mig om, at det er sikkert for mig at indtaste mine bankkontooplysninger online som en del af en cashback-kampagne?

Vores websted er beskyttet med Rapid SSL. Secure Sockets Layer (SSL) er en protokol til aktivering af datakryptering på internettet. Den bliver oftest anvendt til at beskytte kommunikationen mellem webbrowsere og servere. Når din webbrowser opretter forbindelse til et sikkert websted, henter den webstedets SSL-certifikat og kontrollerer, at det ikke er udløbet, at det er udstedt af en certificeringsmyndighed, som browseren har tillid til, og at det bliver brugt af det websted, hvortil det er udstedt.

Hvad anses for at være et acceptabelt købsbevis?

En gyldig kvittering skal tydeligt vise navnet på forhandleren, navnet på det købte produkt, produktets pris og den dato, du købte det på.

Jeg har modtaget en e-mail om manglende oplysninger i mit krav. Hvordan skal jeg give jer dem?

Når du har indsendt dit krav, sender vi dig en e-mail med dine logonoplysninger. Du kan bruge disse oplysninger til at gå ind på onlinesporingssystemet, hvor du kan følge behandlingen af din registrering og tilføje mere information. Følg instruktionerne i de e-mails, du har modtaget fra os. Bemærk også, at når du logger ind første gang, bliver du bedt om at ændre din adgangskode af sikkerhedsmæssige årsager. Kontakt bsh@promotion-support.com, hvis du har spørgsmål.

Hvorfor kan jeg ikke logge på onlinesporingssystemet for at spore mit krav?

Det kan der være flere årsager til:

Brug de logonoplysninger, vi sendte til dig via e-mail, da du indsendte dit krav. hvis du ikke har modtaget e-mailen, skal du tjekke din spam-mappe.

Logonoplysningerne skelner mellem store og små bogstaver, så sørg for at indtastningen er nøjagtig (store/små bogstaver).

Din adgangskode kan nulstilles, hvis du har glemt den. Kontakt bsh@promotion-support.com, hvis du har spørgsmål.

Kontakt bsh@promotion-support.com, hvis du har flere spørgsmål.