Brug af cookies

Bosch-webstedet indeholder cookies, så du kan bruge din indkøbskurv, bestille en tekniker online og give Bosch mulighed for at føre anonyme statistiske data for at forbedre webstedets indhold og navigation. Spring denne meddelelse over, hvis du gerne vil fortsætte. Klik på linkene, hvis du vil have mere information om de cookies, der bruges, og hvordan du administrerer dine indstillinger.

Servicebesøg og reparation

Bosch service - et sikkert valg

Hvem kender dit produkt bedre end os, der har fremstillet det ? Vores mangeårige erfaring og ekspertise i at reparere Bosch produkter sikrer dig den bedste service.

Bestil servicebesøg af en Bosch servicetekniker

Det går op for dig, hvad god service er, når du har brug for at bestille et servicebesøg. Med få klik kan du bestille servicebesøg online - døgnet rundt - og selv vælge den ønskede dato.
Eller du kan ringe til os på telefon 44 89 88 10 og bestille en Bosch tekniker
- vi svarer døgnet rundt, alle ugens dage.

Bestil vores egen lokale servicetekniker, der er ekspert i Bosch hvidevarer.

OBS! Når du bestiller servicebesøg, skal vi have oplyst E-nr. og FD-nr., som står på produktets typeskilt. Nedenfor kan du få hjælp til at finde typeskiltet.

Bestil servicebesøg online

Priser og vilkår for reparationer

Bemærk, at prisen for et servicebesøg som minimum er kr. 755.
Dette gælder også i reklamationsperioden, hvis fejlen ikke falder under Købelovens bestemmelser om reklamationsret.

Priser og vilkår for reparationer

Reparation af mindre husholdningsprodukter

Mindre husholdningsprodukter som støvsugere, espressomaskiner, køkkenmaskiner o.lign. repareres på vores værksted i Ballerup.

Kontakt os på 44 89 80 18 (ma-to 8.00-16.30, fre 9.00-15.00) for at få information om, hvor du kan indlevere dit produkt til reparation på vores værksted.

Du kan også indlevere produktet ved personlig henvendelse i vores servicebutik på Telegrafvej 4, Ballerup.
Butikkens åbningstid er ma-to 8.00-16.00, fre 9.00-14.30.

Find placering af produktets typeskilt

Når du bestiller servicebesøg eller reservedele, eller du har brug for rådgivning, skal du oplyse produktets E-nr. og FD-nr., som står på produktets typeskilt.

Her kan du få hjælp til at se, hvor typeskiltet er placeret på produktet.

Til typeskiltsguide

Store fordele. Ekstra tryghed. Bosch PlusService

Ingen udgifter til reparation i 3 år efter reklamationsperioden.

Læs mere

Nyhedsbrev

Abonner nu – hurtigt og nemt, og få vores gratis nyhedsbrev. Du får gode tips til dit produkt, nyheder om de seneste tilbud og eksklusive kampagner, der kun gælder for abonnenter af nyhedsbrevet.

Abonner nu

Bosch tilbehør

Her finder du et stort udvalg af tilbehør til dine Bosch produkter, uanset om det er rengøringsmidler eller tilbehør.

Gå til tilbehør

Bosch PlusService

Få fordel af 3 års ekstra tryghed med Bosch PlusService. Ingen udgifter til reparation i 3 år efter reklamationsperioden.

Læs mere

Besøg vores eShop

Besøg Bosch eShop, her kan du købe tilbehør og en række forskellige rengørings- og plejeprodukter til dine Bosch produkter.

Gå til eShop

Kontakt os

Vi er altid klar til at hjælpe dig. Ring til os eller send en e-mail.

44 89 80 18

Bestil servicebesøg

Aftal et besøg på et tidspunkt, der passer dig.

Køb reservedele

Find originale reservedele og køb dem online.

Brugsanvisning

Hvis du har mistet brugsanvisningen til dit produkt, kan du nemt downloade den her.