Brug af cookies.

Vores websted indeholder cookies, så du kan bruge indkøbskurve, bestille en tekniker og giver os mulighed for at føre anonyme statistiske data for at forbedre webstedets indhold og navigation. Spring denne meddelelse over, hvis du gerne vil fortsætte. Klik på linkene nedenfor, hvis du vil have mere information om de cookies, vi bruger og hvordan du administrerer dine indstillinger.
Fortsæt> Politik om personlige oplysninger> Ændr dine indstillinger for cookies> Mere information om cookies
  • Robert Bosch A/S Danmark
 

Service og reservedele

BSH Hvidevarer A/S forhandler Bosch hvidevarer i Danmark. Firmaet har egen serviceafdeling, der varetager hvidevareservice, reservedelsekspedition og teknisk rådgivning. Vi udfører service både i reklamationsperioden og efter reklamationsperiodens udløb.


Hvidevareservice - bestil servicebesøg hele døgnet alle ugens dage
Vi har opbygget et tæt net med egne serviceteknikere i hele Danmark. Vore teknikere er specialuddannet på Bosch hvidevarer, og vi anvender kun originale reservedele. Afdelingen styres centralt fra Ballerup.
Telefon: 44 89 88 10
Telefax: 44 89 80 02
E-mail: Service.besoeg@BSHG.com
Online bestilling af servicebesøg


Reservedele, tilbehør og plejeprodukter

Reservedele, tilbehør og plejeprodukter til Bosch Hvidevarer kan du bestille fra vort kontor i Ballerup eller online.

Telefon: 44 89 88 20
Telefax: 44 89 80 02
E-mail: BSH.reservedele@BSHG.com
› Online bestilling af reservedele/tilbehør i eShop


Vigtigt ved bestilling af servicebesøg og reservedele
Inden du ringer til os, bedes du notere produktets modelnummer (E-nr) og serienummer (FD-nr), så vi kan give dig den bedste og hurtigste hjælp. Disse numre finder du på produktets typeskilt.
› Sådan finder du E-nr og FD-nr


Teknisk rådgivning

Spørgsmål til vor tekniske rådgivning kan rettes til vor tekniske afdeling.

Private forbrugere kan kontakte teknisk hotline mandag- fredag kl. 9.00-11.00 og kl. 13.00-15.00.

Telefon: 44 89 88 05
E-mail: Teknisk.raadgivning@BSHG.com

Husk altid at læse brugsanvisningen nøje, ofte findes svaret dér. Hvis problemet fortsat ikke skulle være løst, kan du kontakte os.


Hvad dækker reklamationsretten?
Reklamationsretten er gældende i 2 år fra købsdato. Reklamationsretten dækker fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved apparatets normale brug i købers private husholdning her i landet. Købsdatoen skal kunne dokumenteres evt. i form af en købsnota.
OBS ! Tilkaldes servicetekniker uden at der påvises fejl på produktet, er teknikerbesøget selv i reklamationsperioden at betragte som en betalbar ydelse.

Reklamationsretten omfatter ikke:
Fejl eller skader opstået ved fejlbetjening, misbrug, mangelfuld vedligeholdelse, fejlagtig indbygning, opstilling eller tilslutning, spændingsvariationer eller andre elektriske forstyrrelser, som f.eks. defekte sikringer eller fejl i forsyningsnettet samt ved reparationer udført af andre end de af BSH Hvidevarer A/S anviste reparatører, og i det hele taget fejl eller skader, som leverandøren kan godtgøre, skyldes andre årsager end fabrikations- og materialefejl.

Hvordan kunne du tænke dig Bosch Kundeservice i fremtiden ?

Udfyld spørgeskemaet og lad os få din tilbagemelding, det har stor værdi for os.
Til spørgeskemaet

 

 
Online Survey