Husholdningsapparater og hvidevarer
Hos Bosch laver vi ikke kun hvidevarer af høj kvalitet — vi er dedikeret til at passe på dem, længe efter de er flyttet ind hos dig. Se hvilke standardgarantier der følger med dit apparat, samt supplerende dækningsmuligheder, du kan tilkøbe.
Se vores Bosch garantier
Alle Bosch-apparater har en 2-årig garanti. Nogle dele og komponenter har endda en særlig garanti på op til 10 år. Vi ønsker, at du skal nyde dine apparater i mange, mange år.
PlusService: 5 års udvidet garanti
Forlæng din standard 2-årige producentgaranti til hele 5 år og få total tryghed. Med PlusService dækker vi alle omkostninger til både reservedele og arbejdsløn i hele perioden. Det betyder ingen uventede regninger – kun sikkerhed.
Ofte stillede spørgsmål om vores garantier.
Hvilke Bosch-apparater har garantier?
Alle Bosch-apparater har en garanti på mindst 2 år. Derudover har nogle udvalgte komponenter en endnu længere dækning.
Hvad dækker producentgarantien?
I garantiperioden er Bosch ansvarlig for eventuelle reparationer, der er nødvendige, levering af originale reservedele eller, ved en produktionsfejl, gratis udskiftning af hele enheden. De fulde vilkår og betingelser kan findes her .
Hvornår starter garantiperioden for mit apparat, og hvor længe er den gældende?
2 års producentgaranti startdato: garantiperioden starter fra den dato, der er angivet på din originale købskvittering eller faktura eller den dato, hvor produktet blev leveret til dig.
2-årsperioden: Denne 2-årsperiode er i overensstemmelse med den lovbestemte minimumsret til at reklamere i henhold til den danske købelov, som beskytter forbrugerne mod mangler, der var til stede på købstidspunktet.
Hvad er en PlusService: 5 års udvidet garanti?
Vi kan tilbyde dig yderligere 3 års tryghed - med Bosch PlusService - hvor du kan sikre dig i yderligere 3 år gennem Bosch kvalitetsservice.
Bosch PlusService kan købes til hvidevareprodukter, der anvendes i privat husholdning, og hvor service og reparation foretages ved servicebesøg på privatadressen. Vi skal gøre opmærksom på, at det ikke er muligt at købe PlusService til espressomaskiner, hverken fritstående eller espressomaskiner til indbygning.
Husk at du skal købe Bosch PlusService, inden den 2-årige reklamationsperiode udløber.
Hvornår er det ideelle tidspunkt at tegne en garantiforlængelse?
Du kan tegne vores garantiforlængelse når som helst, inden din standardgaranti på 2 år udløber.
Mit apparat er stoppet med at virke og er stadig omfattet af garanti. Hvad skal jeg gøre?
Problemet løses hurtigt, effektivt og uden beregning; din standardgaranti dækker det hele. Alt du skal gøre er at kontakte Bosch's tekniske support og aftale et servicebesøg, når det passer dig. Du kan gøre dette her .
Mit apparat er stoppet med at virke og er ikke længere under garanti. Hvad skal jeg gøre?
Hvis din garanti ikke længere er gyldig, kan Bosch levere specialiseret reparationsservice udført af vores officielle teknikere til en konkurrencedygtig pris. Book en aftale her .
Hvordan kan jeg forlænge levetiden på mine apparater?
Dine Bosch-apparater er bygget til at give dig mange års glæde i dit hjem. For at holde dem i topform så længe som muligt, er korrekt brug og regelmæssig vedligeholdelse i henhold til producentens anvisninger afgørende. Det er også nyttigt at bruge rengørings- og plejeprodukter, der er specielt udviklet til dit apparat. Se Bosch rengørings- og plejeprodukter her.