Lige nu har vi 20% rabat på udvalgte støvsugere, vaskemaskiner, tørretumblere og opvaskemaskiner. Men er du eller bliver du medlem af MyBosch, får du 30%!
Gælder indtil 5. maj 2024.
Køb her!Klik gennem de fire faner nedenfor for at finde den rigtige hjælp og assistance Hos Bosch kundeservice.
Vi er altid klar til at hjælpe via vores kontaktformular, om du ønsker ekspertrådgivning, vil bestille et servicebesøg, købe en reservedel eller et plejeprodukt, har et teknisk spørgsmål til dit produkt eller vil give feedback.
Vælg det emne nedenfor, der passer bedst til din forespørgsel, skriv og send derefter din besked. En medarbejder i Bosch kundeservice kontakter dig snarest muligt.
• Diskuter et ventende eller tidligere servicebesøg.
• Anmod om anvendelses- og vedligeholdelsesoplysninger om dit Bosch produkt.
• Forespørg om generel rådgivning om dit Bosch produkt.
• Bed om information og vejledning når du skal købe et produkt fra Bosch.
• Bed om information om lokale Bosch forhandlere.
• Bed om information om de seneste eller kommende Bosch kampagner.
• Diskuter en ordre fra Bosch eShop.
• Returner et produkt, købt i Bosch eShop.
• Bed om information om et produkt i Bosch eShop.
• Forespørg eller anmod om information om Bosch 2-årige producentgaranti.
• Forespørg eller anmod om information om Bosch udvidede garanti (gælder kun udvalgte produkter og 28 dage efter produktets købsdato).
• Anmod om information om andre muligheder for at udvide garantien på produktet mere end 28 dage efter produktets købsdato.
• Diskuter en reservedel eller tilbehør.
• Returner en reservedel eller tilbehør.
• Anmod om information om en reservedele eller tilbehør.
• Indgiv en formel klage.
• Skriv en kommentar.
• Giv os feedback.