Det anbefales altid at kontrollere online selvhjælp for at identificere fejlen og gennemse FAQ. Mange mindre problemer kan du selv løse, så du undgår en reparationsordre.
Afhængig af fejlen samt produktets alder og status vil vores Bosch Home Appliances service analysere situationen og anbefale, om en reparation kan svare sig. Vi vil rådgive dig om, hvad der er bedst at gøre. I de fleste tilfælde anbefales en reparation, hvis det teknisk og økonomisk kan svare sig. Det er i sidste ende dig, der skal bestemme, hvad der skal gøres ved dit produkt.
Vores Bosch kundeservice anvender kun originale reservedele - ikke kopier eller brugte dele. Alle problemer analyseres i forvejen af et teknisk team for at sikre, at teknikeren er udstyret med de reservedele, der højst sandsynligt skal bruges for at kunne fuldføre reparationen.
Hvis dit produkt er dækket af Bosch to-års producentgaranti, koster reparationen ikke noget. Hvis produktet ikke er dækket af producentens garanti, kan du tjekke de rimelige reparationspriser og gennemsigtige betingelser. Detaljer, du kan finde, ved at vælge den pågældende produktkategori. Vores kundeservice overvåger nøje reparationspriserne, så du får mest muligt ud af pengene.